Missende data na upgrade Exact Online naar Premium

Recentelijk is het Exact Online abonnement van een klant verhoogd naar Premium en vlak daarna ook het abonnement van Invantive.
Het lijkt er echter op dat sindsdien niet alle data meer in het dashboard in Power BI geladen wordt. Ik krijg geen meldingen van foutieve reloads in Power BI en ook bij Bridge Online staan geen foutcodes.

Is het mogelijk om een concreet voorbeeld te geven qua aantallen rijen per administratie en specifieke tabelnaam?

De missende data is sinds vanochtend zichtbaar in het dashboard. Blijft toch vreemd dat het zo lang ergens is blijven hangen; de klant heeft de gegevens namelijk afgelopen 6 juni in de ochtend ingevoerd.
Enig idee hoe deze vertraging veroorzaakt is?

Nee, daar is op basis van deze informatie geen zicht op.

Er zijn wel meerdere klachten bij zowel on-premises als online producten specifiek op Exact Online Nederland over het ontbreken van delen van data. Er is enkele weken geleden een probleem geweest waarbij mogelijk administraties verhuisd worden door Exact Online buiten de reguliere procedure om, wat leidde tot geen nieuwe transacties. Sinds ongeveer zondag ervaart laag percentage gebruikers ontbrekende data.

Mocht het probleem opnieuw optreden, gelieve dan tenminste 1 concreet voorbeeld met rijen per administratie, specifieke tabelnaam en divisiecode toe te voegen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.