Bouw 7 Project files tabel

In onze source lijkt de informatie over project files vanuit Bouw 7 niet te zitten.
Willen jullie dit nakijken?

Het gaat om de documenten die aan een project worden toegevoegd.

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) screenshot toe te voegen van waar het om gaat?

Ik weet even niet hoe. Het gaat om de API die uit Bouw 7 komt en door Invantive doorgezet moeten worden. Daarin komt de info (kolommen) project file niet door.
Weet niet of ik dit aan Bouw 7 kan vragen? Of dat dit handiger is als jullie dit doen?

Het makkelijkste is om het scherm in de browser te openen waar de gezochte informatie staat. Maak hiervan een screenshot van het gehele met daarin duidelijk gekenmerkt wat gezocht wordt (pijl, rood kader). Verwijder alle vertrouwelijke informatie.

Mocht u de naam van de API weten, dan is dat ook een aanknopingspunt voor ons.

Dit is de info die ik van Bouw 7 heb gehad:

Dank voor informatie. Van welke URL is deze afbeelding overgenomen?

Dit komt vanuit de API documentatie: https://heimdall.bouw7.nl/docs/api-reference

Helaas lukt het niet om de vraag te begrijpen.

De getoonde API’s voor documenten zijn beschikbaar via Invantive SQL, zie:

Het ophalen van documenten is mogelijk door de tabelfunctie aan te roepen met een “hash”. Deze hash is terug te vinden in verschillende tabellen, zoals fileHash in:

Merk op dat het gaat om tabelfuncties. Bouw7 ondersteunt blijkbaar geen “aftelbare” lijst van beschikbare documenten en dat maakt het verwerken lastiger.

Een pre-defined view is zonder kennis van de exacte rapportagevraag niet verstandig; deze zal enorme hoeveelheden data verwerken waarvan het grootste deel niet gebruikt wordt. Mocht het niet lukken om de documenten op te halen, dan is advies een korte training o.b.v. consultancy te boeken aan de hand van de use case.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.