Bridge Online Monitoring app laadt niet

Kan het kloppen dat deze app nu niet kan laden? Ik heb problemen met deze app en hiernaast ook data ophalen

Er is geen bekend probleem met het openen van Bridge Online Monitoring.

Op welke wijze manifesteert zich dat (schermafdruk, HTTP statuscode)?

Ik kan alleen vertellen wat mijn situatie is sinds de bridge online monitoring site totaal niet laad. Het laad icoon draait al uren lang met een wit leeg scherm. Verder als ik via power bi de bridge online wil benaderen krijg ik hier hetzelfde probleem. Een laadscherm met: “Wachten op BRIDGE-ONLINE” als tekst. Deze ladingen bevatten geen stappen die de dataset aanpassen, het probleem begint al bij het inladen.

Wel kom ik in de bridge online hoofdapp. Er staat hier nergens dat er wat mis is en geen reparatie nodig. Ook heb ik de autorisatie vernieuwd met Exact Online maar dit maakt geen verschil.

Advies is om zorgvuldig op alle plekken het wachtwoord te controleren dat gebruikt wordt voor Bridge Online.

Uit beveiligingsoverwegingen wordt bij een foutief wachtwoord telkens een langere wachttijd ingelast die niet parallel, maar achtereenvolgens wordt afgedwongen op Bridge Online.

In het scherm “Gebruiker Auditgebeurtenissen” op Invantive Cloud is dit terug te zien:

U kunt dit ook zien aan de e-mails die gestuurd worden met meldingen over een mogelijk beveiligingsprobleem:

Ziet u deze e-mails niet? Controleer dan de spamfolder en het eventueel automatisch verplaatsen naar een aparte map. Ziet u de mails dan nog steeds niet? Neem contact op met Invantive Security Management.

Voor de verversing is het sterke advies om een apart “dienstenaccount” te gebruiken zoals beschreven in Gebruikers beheren op Invantive Cloud.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.