Tijdens het herladen van Power BI krijgen we Internal Server Error (The underlying connection was closed) message. Als we via de Bridge Online Monitoring de oorzaak willen nagaan, krijgen we een HTTP ERROR 401 error. Meermaals webpagina herladen en een andere browser gebruiken lost dit probleem niet op. Daarnaast zien we op de Status pagina op https://status.invantive.com/ dat de Invantive Bridge Online een partial outage heeft.
Deze duurt al geruim enkele dagen, wanneer wordt deze service weer tot stand gebracht? Wij zijn afhankelijk van onze rapporten, dus wensen zo snel mogelijk weer up and running te zijn.
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
de titelbalk met de request ID,
de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
Ik krijg de monitor niet open. Zoals toegelicht in jullie artikel heb ik al meerdere malen de webbrowser herladen en een andere webbrowser gebruikt maar ik krijg de pop-up niet om de credentials in te geven.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.