"Deze pagina werkt momenteel niet" HTTP ERROR 401 bij openen https://bridge-online.cloud/monitoring

Bij een poging om Bridge Online Monitoring te openen krijg ik de volgende melding:

image

Deze pagina werkt momenteel niet
Neem contact op met de eigenaar van de site als het probleem zich blijft voordoen.
HTTP ERROR 401
Vernieuwen

Ik kan nu niet in Bridge Online Monitoring.

Kan dat komen door een dienstenaccount?

Met moderne browsers is het soms om via Basic Authentication aan te melden, waarbij er geen pop-up verschijnt voor gebruikersnaam en wachtwoord.

De foutmelding “HTTP ERROR 401” staat voor Unauthorized.

Advies is om de pagina te verversen via bijvoorbeeld F5 in Chrome. Als het goed is dan verschijnt nu wel het venster voor gebruikersnaam en wachtwoord.

Merk op dat een niet-systeemgebruiker in Invantive Bridge Online Monitoring momenteel uitsluitend zijn eigen requests kan zien. Een hoofdgebruiker ziet dus ook alleen zijn eigen requests.

Voor het raadplegen van de requests van een dienstenaccount is het nodig om zich aan te melden met het dienstenaccount.

Ik meld nu aan via cloud.invantive.com, voer mijn MFA in en kom in het startscherm. Ik klik dan linksonderin op Bridge Online Monitoring en krijg dan het scherm zoals boven.

Waar zou ik opnieuw user/password moeten invoeren?

De browser zou hier automatisch om moeten vragen. De credentials uit Invantive Cloud worden niet gedeeld met Invantive Bridge Online (zelfde aanmeldgegevens / Single Password, maar niet Single Sign On (SSO)).

Advies is om het browserscherm te verversen.

Edge opende geen nieuw tabblad, maar Chrome doet dat wel. Browserwissel was dus de oplossing. Dank voor de support!

1 like

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.