Wij werken sedert enkele maanden met 1 database, en die refresht dagelijks in een Power BI-dataflow. Deze ochtend was de laatste keer, en dat ging zonder problemen.
Ik heb daarnet een tweede database aangemaakt (ook Exact Online).
Ik had vervolgens problemen om deze in PowerBI te connecteren. Ik heb hiervoor de bestaande login gebruikt met het wachtwoord van Invantive.
Dat lukte niet.
Vervolgens heb ik die database opnieuw verwijderd, maar nu werkt de bestaande database ook niet meer.
Willen jullie de credentials eens checken aub?
Bij het aanmaken van die tweede database kreeg ik een email van jullie met als onderwerp ‘Gefeliciteerd met uw eerste Exact Online-database!’, maar dat klopt dus niet.
Fijn dat het werkt! Het zelfde issue speelt bij alle API-koppelingen. Uit beveiligingsoverwegingen heeft Exact naar verluid besloten geen API-verbindingen toe te staan als er meerdere abonnementen gekoppeld zijn aan een gebruiker.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.