bde82
10 november 2025 om 12:13
1
Mijn Exact-connectie ververst regelmatig niet, maar soms ook wel. Wij hebben wel een betaald abonnement. Kunnen jullie mij hier aub mee helpen vandaag?
forums
10 november 2025 om 13:48
2
Welke foutmelding krijgt u? Welk Invantive-product gebruikt u?
bde82
10 november 2025 om 14:18
3
Ik krijg geen foutmelding, de gegevens verversen gewoon niet in powerbi ondanks dat we de refresh wel draaien. Soms werkt dit wel en soms niet. Ik moet vandaag rapporteren aan het management maar dat kan nu dus niet.
Dit gebeurd vaker, wil je alsjeblieft kijken naar de oorzaak?
forums
10 november 2025 om 14:38
4
Uit de context is op te maken dat het waarschijnlijk om Invantive Cloud gaat en dat er geen foutmelding optreedt.
Mogelijk heeft u last van oudere gegevens dan u wilt. Als u een kortere cache levensduur wilt, dan kan dat ingesteld worden zoals beschreven in:
Go to English version
Met behulp van een OData4 feed op Invantive Cloud kunt u data ophalen van meer dan 70 (cloud) platformen met Power BI en Power Query. Invantive Cloud maakt gebruik van verschillende technieken om de betrouwbaarheid en prestaties van het ophalen van data in Power BI en Power Query te verbeteren. Deze optimalisatietechnieken zijn ook van toepassing op andere OData4 consumenten zoals https://access-odata.com .
Zorg ervoor dat je de structuur van Invantive Cloud begrijpt alvor…
Algemene tips voor het gebruik zijn te vinden op:
Go to English version
Gebruikers met een gratis consultancy-abonnement van Invantive voor Invantive Cloud, Power BI en Exact Online sluiten vaak meerdere klanten aan. Hierbij spelen vaak dezelfde aandachtspunten. Dit topic dient er voor om een overzicht te geven van de punten die gedurende de implementatie of bij oplevering nagelopen kunnen worden of ze weloverwogen meegenomen of weggelaten zijn.
Keuzes Vooraf
De grootste kans op een geslaagd project is het vooraf maken van een aantal keuzes. …
bde82
10 november 2025 om 18:17
5
Bedankt, dit heeft inderdaad gewerkt.
1 like
system
gesloten
13 november 2025 om 18:18
6
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.