Exact Online connection ververst niet

Mijn Exact-connectie ververst regelmatig niet, maar soms ook wel. Wij hebben wel een betaald abonnement. Kunnen jullie mij hier aub mee helpen vandaag?

Welke foutmelding krijgt u? Welk Invantive-product gebruikt u?

Ik krijg geen foutmelding, de gegevens verversen gewoon niet in powerbi ondanks dat we de refresh wel draaien. Soms werkt dit wel en soms niet. Ik moet vandaag rapporteren aan het management maar dat kan nu dus niet.

Dit gebeurd vaker, wil je alsjeblieft kijken naar de oorzaak?

Uit de context is op te maken dat het waarschijnlijk om Invantive Cloud gaat en dat er geen foutmelding optreedt.

Mogelijk heeft u last van oudere gegevens dan u wilt. Als u een kortere cache levensduur wilt, dan kan dat ingesteld worden zoals beschreven in:

Algemene tips voor het gebruik zijn te vinden op:

Bedankt, dit heeft inderdaad gewerkt.

1 like

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.