CONTRACTHOURS op EmployeeContract niveau, terugkijkend in het verleden

In de view Nmbrs.Views.EmployeeContractsV2@nms krijg ik de basisdata die ik verwacht, namelijk “Contracten die werknemers hebben of hebben gehad, incl. de startdatum en einddatum.”

De vraag hierbij is om de kolom “CONTRACTHOURS” (0 uren contract, 32, 36, of 40 etc) per contract zichtbaar te krijgen. Op dit moment wordt er in de view wel een kolom “CONTRACTTYPE” meegegeven, echter is deze leeg.

Wie kan me hierbij helpen?

Context bij bovenstaande vraag:

Er dienen berekeningen gemaakt te kunnen worden met deze contracturen, ook terugkijkend in het verleden. Het kan hier zijn dat een werknemer bijv. in het afgelopen jaar van een 32-urig naar een 40-urig contract is gegaan of andersom.

Bevindingen/ al geprobeerd:

  1. Bij de tabel Nmbrs.Employees.EmployeePersonalInfoContractSalaryAddress@nms staat CONTRACTHOURS erin, echter enkel met de “huidige” uren voor het huidige contract. Dit biedt geen uitkomst. Het lijkt me overigens dat CONTRACTHOURS een attribuut is van de entiteit Contract.
  2. Gekeken of de tabel en/of view “Contract” aan te roepen is, maar tevergeefs.

Aanname: CONTRACTHOURS lijkt me een attribuut van de entiteit Contract, dus moet het in mijn ogen mogelijk zijn de kolom mee te geven in view Nmbrs.Views.EmployeeContractsV2@nms.

Alvast vele dank!

Biedt zoeken op “schedule” in de NMBRS-documentatie soelaas?

Bedankt nog voor de reactie.

Uiteindelijk heeft een tabel uit een ander systeem de uitkomst geboden, hierin werden per dag de contracturen meegegeven (uren registratie).

1 like