CTRLfunctions.Xlam A Fout: bron niet gevonden

Na het verbinden kunnen er geen waarden opgehaald worden

XLAm.bron is niet gevonden.

Inloggen lukt zonder problemen maar de Excel add-in berekent geen waarden.

Kunt u specifiek aangeven welke foutmelding u krijgt en wanneer tijdens het opstarten, liefst aangevuld met een schermafdruk?

Na het inloggen krijg ik het volgende scherm.

Ik klik vervolgens op “ja”.

Je ziet hem vervolgens berekenen, maar blijft hangen … oeps het lukt nu precies toch wel …. Deze ochtend een halve dag geprobeerd en niks lukte … het ene rapport lukt nu precies wel het 2de niet?

Advies is om voor alle zekerheid Excel helemaal af te sluiten. Controleer binnen taakbeheer of Excel daadwerkelijk is afgesloten en niet nog op de achtergrond draait.

Vervolgens de Support Assistant van Invantive installeren als die nog niet op de PC staat (kan worden gedownload op Element nicht gefunden.

Binnen de Support Assistant kiezen voor ‘Enable Invantive Control’ / ‘Invantive Control inschakelen’.

Dan Excel weer starten en de rapporten openen en testen.

Het is inderdaad gelukt nu.

Wanneer ik nu op publiceren druk krijg ik volgend scherm.

Kan u mij nog eens zeggen welke waarde ik moet uitvinken of aanvinken om te publiceren ?

Probleem is wanneer ik dit doe mijn rapporten op mijn laptop altijd overschreven worden … waarschijnlijk doe ik iets fout?

Is dit een applicatie van jullie ?

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Publiceren rapport loopt vast

Publiceren is beschreven in Bescherm uw formules en andere vertrouwelijke informatie in Microsoft Excel.