Na publiceren mijn Invantive Control addin kwijt voor de 2e keer

Dit is de 2e keer dat ik de invantive control toepassing in excel kwijt ben.
Vorige keer door een helpdeks alles weer goed gezet.
Het vinkje van toepassing in excel staat aan, maar op de achtergrond gaat er iets mis.

Ik denk dat dit een bug is, want dus al de 2e keer.

Ik publiceer een document, en daar schiet alles verkeerd.

Ik zit met een deadline en zou het zeer op prijsstellen als hier iets aan gedaan kan worden.

De instructies voor het heractiveren van de Excel add-in zijn te vinden op Excel toont Invantive Control niet meer in het lint.

Het uitschakelen gebeurt soms automatisch door Microsoft Excel, maar dit mechanisme van Microsoft is niet feilloos. Bijvoorbeeld een gebruikers ingreep gedurende een grote download trigger het. Mocht probleem zich vaker voordoen, dan is advies om het probleem reproduceerbaar te maken op een kale Windows installatie met Microsoft Office. Gelieve de reproductiestappen dan toe te voegen.

E.e.a. volgens instructie uitgevoerd. maar helpt helaas niet.

Vorige keer heeft iemand met teams ingebeld, en veel meer handelingen moeten uitvoeren om e.e.a. weer aan de gang te krijgen.

Ik heb nog steeds mijn deadline…

Gelieve specifiek aan te geven welke stappen uitgevoerd zijn uit de instructies met welk resultaat; quote hierbij telkens een stap en het resultaat, eventueel met schermafdruk. Op basis daarvan kunnen we u verder helpen.

Als workaround voor eventuele deadlines kunt u overwegen een tweede PC te gebruiken voor de installatie en gebruik.

Ik heb Excel en ook de computer afgesloten, daarna is de Invantive Support Assistant 20.2 opgestart en de button ingedrukt conform instructie. Daarna Excel opgestart, maar geen Invantive Excel addin zichtbaar.
De root gecontroleerd. Hierin staan wel zo’n 125 bestanden.

Had ik nog iets meer moeten doen?

En een 2e PC installeren zou een optie zijn, als ik die zou hebben.

Hij doet het weer… Nou … blijkbaar niet lang genoeg gewacht…

Bedankt voor de hulp.

Fijn dat het weer werkt!

De Invantive Control add-in start met vertraging op om het opstarten van Excel niet onnodig te vertragen. Vandaar dat het even duurt voordat de add-in ook daadwerkelijk in het lint verschijnt. Dit kan tot 1 minuut duren en hangt af van de snelheid van de PC.