Curl: (56) Failure when receiving data from the peer

Ik krijg op verschillende werkcomputers, op verschillende locaties deze melding

curl: (56) Failure when receiving data from the peer

Op mijn prive computer geen problemen

Er van uitgaande dat het gaat om een verbinding met een Invantive-product is advies om dit stackoverflow artikel te raadplegen:

Mocht dat geen soelaas bieden, gelieve dan in verbose (en eventueel trace-modus te werken) zoals beschreven in Verbose - Everything curl. Mogelijkerwijs moet u de netwerkbeheerder hier bij betrekken vanwege firewall- en routerinstellingen.

Het is de curl naar een Invantive-applicatie.

Dank. In dat geval is beste om de bovenstaande adviezen op te volgen.

Ik krijg nu dit op een desktop waar het voorheen werkte. Vaak werkt het wel maar regelmatig ook niet.

  • Recv failure: Connection was reset
  • schannel: recv returned CURLE_RECV_ERROR
  • Closing connection 0
  • schannel: shutting down SSL/TLS connection with app-online.cloud port 443
  • Send failure: Connection was reset
  • schannel: failed to send close msg: Failed sending data to the peer (bytes written: -1)
    curl: (56) Recv failure: Connection was reset

Gelieve het verzoek op te zoeken in de Invantive App Online Monitoring en een (geanonimiseerde) schermafdruk inclusief blauwe titelbalk toe te voegen.

Gelieve daarnaast de uitvoer van curl zoals boven beschreven toe te voegen.

Tenslotte kunt u dezelfde URL proberen uit te voeren in een browser. Werkt het dan wel?

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.