Vanmorgen zagen wij dat we bijna over ons dagelijks limiet heen zaten. Dit kwam door een dashboard dat normaal gesproken 60.000 transactionlines ophaalt. Maar nu zagen we in de session I/O’s dat hij 12.000.000 rijen heeft opgehaald. Dit lijkt me niet de bedoeling:
Door de duur van meer dan 4.000.000 milliseconden zitten we bijna over ons limiet heen en kunnen we de rest van de dag niets meer refreshen. Kunnen jullie achterhalen hoe dit probleem zich heeft voorgedaan?
Het is bijzonder onwaarschijnlijk dat dit een fout in de Invantive-programmatuur is.
Advies is om te kijken hoe de omgeving opgezet is en wat het te verwachten aantal rijen is. Bijvoorbeeld een andere administratie-selectie kan resulteren in andere aantallen rijen.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.