Tijdelijke overschrijding daglimieten ivm jaarovergang

Ivm einde jaar en dadelijk nieuw kalenderjaar moet ik allerlei berekeningen aanpassen in mijn rapporten. Ik loop nu vast omdat ik de dagelijkse datalimiet overschrijdt. Graag de komende dagen de limiet verruimen anders blijf ik vastlopen. Daarnaast lukt het me dan ook niet om te optimaliseren zodat we in de toekomst minder data gebruiken.

Tegen welke limiet loopt u aan? Kunt u een schermafdruk toevoegen van de grafiek?

Voor meer informatie over de Fair Use policy kunt u ook tips vinden voor het verlagen van het gebruik in de nieuwe sectie op de link Fair Use Daglimieten voor een Betere Gebruikerservaring.

Naar verwachting zult u op “Alle Duur” (alhoewel hoog) geen foutmelding krijgen. Op dit moment wordt een overschrijding met factor 5 toegestaan in afwachting van de nieuwe release 24.0 die een meer geavanceerde meetmethode met zich mee brengt.

Is het mogelijk om de exacte foutmelding (volledige tekst) toe te voegen evenals het request ID?

Svp gedurende de maand januari de datalimiet op alle aspecten omhoog zetten omdat ik vandaag een rapport een klein beetje heb aangepast en daarna al bijna door de limiet heen ben. Bovendien langdurige hick-ups gehad. Dat is geen doen!
Net na de jaarwisseling moet ik veel veranderingen aanbrengen.

Er zijn geen plannen om - behoudens gemotiveerde problemen - de limieten te verhogen, om zo de beschikbare capaciteit tussen alle gebruikers fair te blijven verdelen.

Is het mogelijk om de exacte foutmelding (volledige tekst) toe te voegen evenals het request ID?

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.