Datacontainer moet gerepareerd worden: kan niet nieuw datacontainer selecteren

Het lijkt erop dat ik momenteel problemen ondervind bij het inloggen in een datacontainer. Dit wordt aangegeven door een foutmelding (DataSource.Error) waarin staat dat de externe server een interne serverfout heeft geretourneerd (HTTP-fout 500). De foutmelding adviseert om de datacontainer te repareren en de aanmeldgegevens te vernieuwen. Daarnaast heb ik gemerkt dat ik geen land kan selecteren, wat het dus niet mogelijk maakt om de autorisatie te vernieuwen.

image

Ik heb begrepen dat het Exact Online Premium betreft.

Kunt u de exacte stappen vanaf het aanmelden op Invantive Cloud toevoegen om bij dit scherm uit te komen.

Mocht het Exact Online Premium betreffen:

Dan is het nodig een eigen app te registreren en een nieuwe database aan te maken (deze kan na verwijdering of aanpassing van de oude database dezelfde bridge-url-segment naam gegeven worden, zodat dit geen problemen oplevert in Power BI).

Hier kunt u vinden hoe deze app te registreren: Registratie Exact Online app voor gebruik met Invantive Cloud

Als uw account toereikende rechten heeft, kunt u door naar de stap waar u navigeert naar https://apps.exact.online.com

Anders is het zaak het hoofdaccount deze app te laten regisistreren en u de Client ID & Client Secret door te geven of om het vanaf het begin van het stappenplan te proberen.

Er is schijnbaar al een client ID registratie voor Exact Online Premium.

Kunt u de exacte stappen vanaf het aanmelden op Invantive Cloud toevoegen om bij dit scherm uit te komen?

Eerst:

Als ik op refresch druk:

Deze datacontainer gebruikt nog de pre-productie instellingen van Exact Online Premium zoals “one.exactonline.com”.

Advies is om de datacontainer te verwijderen en opnieuw toe te voegen.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.