Datacontainer moet worden gerepareerd

Ik krijg sinds vanmorgen in Invantive Cloud de melding ‘Datacontainers moeten worden gerepareerd’

Als ik hier op klik en vervolgens kies voor ‘Invantive Cloud’, dan wordt ik wel naar Exact Online doorgelinked om in te loggen, maar daarna loopt het vast.

ik kan me ook herinneren dat er ooit een aanpassing is geweest waarvoor je ‘Bring Your Own App’ moest gebruiken, maar ik weet niet waar ik dan de ID en Secret vandaan moet halen.

Kunnen jullie me verder helpen?

Waarschijnlijk hangt het samen met onderstaand incident.

Een mogelijke oplossing is doorgevoerd op uw omgeving. Zou u het misschien nogmaals kunnen proberen?

Terzijde: het gebruik van Bring Your Own App voor Exact Online staat beschreven op Registratie Exact Online app voor gebruik met Invantive Cloud.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.