Doorverwezen naar verkeerde Exact Online land op Get My Report

Bij het inloggen wordt ik telkens doorverwezen naar naar exact online.nl voor het verkeerde dossier. Ik wil gebruik maken van ons Belgische dossier.

Bij het uitloggen kan ik enkel de Nederlandse dossiers terug openen.

Waar kan ik me inloggen voor het Belgische dossier?

Via de website https://get-my-report.com kan via de onderste knop “Exact Online België” aangemeld worden op de Belgische Exact Online omgeving:

Reports Exact Online België

De browser zal dan - indien nog niet verbonden - navigeren naar:

Exact Online

Daarna zal de resulterende URL binnen Get My Report zijn:

https://app.get-my-report.com/eol/be/menu.html

waarbij be de landcode voorstelt. De Nederlandse Exact Online omgeving zal gebruikt worden indien in de URL be vervangen wordt door nl.

Werkt dit? Zo nee, welke URL’s worden doorlopen op https://start.exactonline.* en op https://get-my-report.com?

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.