Error OData verbinding Exact Online

Sinds kort ondervinden wij connectieproblemen met Exact Online in Power BI. Credentials zijn ingevuld zoals voorheen. We krijgen onderstaande melding:
image
Kan u ons hierbij helpen?

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom inclusief het SQL statement, tabelnaam en parameterwaardes.

Error in bridge online monitoring:
Het geselecteerde databasesegment ‘XXX-exact-online’ moet bestaan voor organisatie ‘XXX’. Controleer of er een database met dit segment bestaat voor de partij en toegankelijk is vanaf het huidige IP-adres. (XXX-exact-online).

Deze fout kan mede de oorzaak zijn door switching van onze huidige organisatie in Invantive.