Exact Online - PjtTimeTransactions is leeg

Sinds een week zijn enkele tabellen leeg wanneer ik deze inlaad. Dit geldt voor zowel de gewone als de *Incremental. Dit is het geval voor de PjtTimeTransactions en de PurchaseInvoiceLines.

Een paar weken geleden werkte dit wel, zonder probleem, ondertussen is er ook niets veranderd aan de rechten.

Advies is om de Exact Online-rechten van de gebruikte Exact Online-gebruiker desondanks zorgvuldig te controleren.

Daarna is advies om zekerheidshalve de cache te legen via het dropdownmenu rechtsboven op https://bridge-online.cloud.

Als alternatief kan via een andere methode het aantal rijen gecontroleerd worden in de Invantive UniversalSQL Editor, zie:

Mocht het niet lukken, dan is advies om via een kort consult ondersteuning te zoeken. Mocht de oorzaak een applicatiebug zijn, dan wordt de gespendeerde tijd niet in rekening gebracht.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.