ExactOnline voor Power BI - omzet, kosten, resultaat, brutomarge

Voor een power bi dashboard heb ik de omzet, kosten, resultaat, brutomarge uit Exact Online nodig. Dimensies zijn in ieder geval periode en kostensoort. Welke tabellen kan ik hiervoor gebruiken?

Ik ben op zoek naar dezelfde gegevens. Ik heb inmiddels de Financial.ReportingBalance tabel binnen gehaald. Hier kun je een heel eind mee komen. Wat ik nog wel mis is het groeperingsniveau in de balans boven de grootboekrekeningen. Dus bijvoorbeeld voor klant A zijn grootboekrekening 8000 en en 8200 de rekeningen die samen als Omzet worden gezien. Bij Klant B is het een andere set grootboekrekeningen. Ik kan het er nu niet uithalen op een zuivere manier. Is er nog een andere tabel waar ik naar moet kijken om dit netjes terug te krijgen?

ik heb gevonden wat ik zoek:
ExactOnlineREST.Financial.GLAccounts@eol bevat wat ik nodig heb.

De kolom Type en TypeDescription bevatten de mappings die ik zoek.

Ik maak een combined key van DivisionShortName en Id met een | ertussen. Deze gebruik ik om de relatie te leggen. In ReportingBalances kun je dezelfde maken; daar moet je dan i.p.v. ID het veld GLAccount gebruiken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.