ExactOnlineREST.SalesOrder.SalesOrders@eol werkt niet via Azure Data Factory

Ik probeer de tabel ExactOnlineREST.SalesOrder.SalesOrders@eol via Azure Data Factory te ontsluiten. In de dataset kan ik de gegevens wel vooraf inzien, maar zodra ik de pipeline aanzet waar de data naar de database geladen moet worden gaat het mis. Ik krijg de volgende foutmelding:

Operation on target Exact_To_STTG failed: ErrorCode=ODataRequestTimeout,'Type=Microsoft.DataTransfer.Common.Shared.HybridDeliveryException,Message=Fail to get response from odata service in a expected time.,Source=Microsoft.DataTransfer.Runtime.ODataConnector,''Type=System.Threading.Tasks.TaskCanceledException,Message=A task was canceled.,Source=mscorlib,'

Welke melding is te zien bij de details op Invantive Bridge Online Monitoring (zie Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring)?

Algemeen advies is om voor extractie deze tabel niet te gebruiken tenzij het datavolume beperkt is (bijvoorbeeld 1.000 rijen). Gebruik anders:

  • SalesOrdersV2Incremental
  • SalesOrderLinesV2Incremental

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.