Exact Online Sales Orders Incremental - geen data

In Excel maken we verbinding met ExactOnlineREST.Views.SalesOrdersIncremental@eol maar sinds deze morgen krijgen we hier een fout op.

Iemand die weet wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Wat is de fout die u krijgt in de Bridge Online Monitoring? Kunt u die hier bijvoegen?

Meer informatie over Bridge Online Monitoring is hier te vinden: Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring

Mocht u een ander product gebruiken, gelieve dan de inhoud van het foutenvenster te kopiëren, inclusief foutcode itgenxxx999 en die toe te voegen.

We verkrijgen hierbij geen foutmelding, de tabel geeft geen lijnen terug.

Is het gebruik van een Incremental tabel via de invantive cloud omgeving aangewezen?

Of is het gebruikt van de bulk variant een betere keuze?

De applicatie waarmee de tabel opgehaald wordt zal geen verschil maken omdat ze allen dezelfde Invantive SQL-engine delen, behoudens eventuele OS- en versieverschillen.

Er is geen bekende reden, maar Exact heeft enige tijd geleden wel een andere API geïntroduceerd. De fijne details qua verschillen zijn ons niet duidelijk. Mogelijkerwijs dat deze betere resultaten biedt: SalesOrderLinesV2Incremental: Exact Online Verkooporderregels - Exact Online API Data Model

Ook is het verstandig om te controleren dat de Exact Online-gebruiker wel rechten heeft op de verkooporders in de user interface zelf van Exact.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.