Beperkte data uit Exact Online-koppeling met verkooporderregels

Sinds vandaag krijg ik een beperkt aantal rijen terug uit ExactOnlineREST.Incremental.SalesInvoiceLinesIncremental@eol.

het heeft niks met rechten te maken aangezien ik in Exact Online wel gewoon alle facturen zie.

Om hoeveel administraties gaat het?

Hoeveel rijen had u eerder per administratie en hoeveel rijen krijgt u nu per administratie?

Er zijn 3 administraties waarvan er 1 een speeltuin is, dus die is niet heel relevant. In een administratie zitten al 26145 facturen, en ik krijg maar iets meer dan 2000 regels terug.

Bij de orders tabel komt er zelfs helemaal niks terug terwijl ik hier gewoon rechten voor heb in Exact zelf.

Dit is geen bekend probleem, maar mogelijkerwijs dat het samenhangt met het optreden van itgeneor708 zoals beschreven in Itgeneor708 en OLEDB- of ODCB-fout.

Om dit te controleren is de cache onder de *Incremental-tabellen leeggemaakt. U kunt dit ook zelf doen door de button “Cache resetten” te gebruiken op https://bridge-online.cloud zoals beschreven in Differentieer OData4 cachegedrag met Power BI.

Gelieve nogmaals te proberen.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.