Foutmelding Twinfield laden in Power BI

Bij verversen van Twinfield krijg in de volgende foutmelding in Power BI:

Kan de aanpassingen niet op de server opslaan.
Fout geretourneerd: 'OLE DB- of ODBC-fout:
[DataSource.Error] OData: Aanvraag mislukt:
De externe server heeft een fout geretourneerd: (500) Interne serverfout.
(Er is een interne fout opgetreden.
Neem contact op met uw leverancier.
(itgentfr242, 9dc11325-f2d3-47c9-a75c-9de03a391d78)).
De huidige bewerking is geannuleerd omdat een andere bewerking in de transactie is mislukt. '.

Bridge Online:

Code: itgenmme026
Omschrijving:
Responskoppen: Content-Type: application/json; odata.metadata=minimal; odata.streaming=true; charset=utf-8, Date: Tue, 14 May 2024 09:27:21 GMT, Server: Kestrel, Cache-Control: private,immutable,max-age=57600,stale-while-revalidate=57600, Content-Encoding: gzip, ETag: “2024271409271777-789F89C702964FCE9C9B71DF2FAD9057-8E1D6369DD23D0224231F6F2BD936C31-328E2186F0DFC170DB4B044D0E695BAC-gzip, deflate-4.0”, Last-Modified: Tue, 14 May 24 09:27:17 GMT, Transfer-Encoding: chunked, Vary: Accept-Encoding, Strict-Transport-Security: max-age=31536000; includeSubDomains; preload, X-Robots-Tag: none, Invantive-RateLimit-SubscriptionType: SUBAATR, Invantive-RateLimit-ContractCode: L856929848, Invantive-RateLimit-ExcludedContractCodes: False, Invantive-RateLimit-ExcludedProductCodes: False, Invantive-FreshBytesPerDay-RateLimitPolicy: 4000000000;w=86400, Invantive-FreshBytesPerDay-RateLimit: limit=4000000000,remaining=3999564126,reset=52362, Invantive-TotalBytesPerDay-RateLimitPolicy: 4000000000;w=86400, Invantive-TotalBytesPerDay-RateLimit: limit=4000000000,remaining=3998916486,reset=52362, Invantive-FreshDurationMsPerDay-RateLimitPolicy: 10800000;w=86400, Invantive-FreshDurationMsPerDay-RateLimit: limit=10800000,remaining=10156258,reset=52362, Invantive-TotalDurationMsPerDay-RateLimitPolicy: 10800000;w=86400, Invantive-TotalDurationMsPerDay-RateLimit: limit=10800000,remaining=9484278,reset=52362, Invantive-FreshRowsPerDay-RateLimitPolicy: 5000000;w=86400, Invantive-FreshRowsPerDay-RateLimit: limit=5000000,remaining=4990474,reset=52362, Invantive-TotalRowsPerDay-RateLimitPolicy: 50000000;w=86400, Invantive-TotalRowsPerDay-RateLimit: limit=50000000,remaining=49980948,reset=52362, Invantive-FreshRequestsPerDay-RateLimitPolicy: 1000;w=86400, Invantive-FreshRequestsPerDay-RateLimit: limit=1000,remaining=990,reset=52362, Invantive-TotalRequestsPerDay-RateLimitPolicy: 2500;w=86400, Invantive-TotalRequestsPerDay-RateLimit: limit=2500,remaining=2468,reset=52362, x-cache: Miss from Invantive Response Cache, OData-Version: 4.0

En deze foutmelding ook nog:

Kan de aanpassingen niet op de server opslaan.
Fout geretourneerd: 'OLE DB- of ODBC-fout: [DataSource.Error] OData: Invalid JSON. A comma character ‘,’ was expected in scope ‘Array’.
Every two elements in an array and properties of an object must be separated by commas…
OLE DB- of ODBC-fout: Uitzondering van HRESULT: 0x80040E4E.
De huidige bewerking is geannuleerd omdat een andere bewerking in de transactie is mislukt.
OLE DB- of ODBC-fout: Uitzondering van HRESULT: 0x80040E4E.
OLE DB- of ODBC-fout: Uitzondering van HRESULT: 0x80040E4E. '.

Kunnen jullie dit oplossen?

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom.

De melding itgenmme026 betreft een normale loggingmelding. De volledige tekst van de foutcode itgentfr242 is alleen zichtbaar op Invantive Bridge Online Monitoring omdat Power BI de foutmelding “opeet” en vervangt door een standaardmelding.

Ik heb overigens het idee dat het mis gaat met de volgende tabel:

Twinfield FinancialDimensions@tfd

De afbeelding hoort naar verwachting niet bij itgentfr242, maar mogelijkerwijs kunt u al uit de voeten met het antwoord op:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.