Geen datarefresh mogelijk: 'Internal server error' (itgenlrp001)

PowerBI geeft deze ochtend foutmeldingen op de automatische verversingen:

itgenlrp001 error

Wanneer in de bridge online monitoring (https://bridge-online.cloud/monitoring) wordt gekeken staat er:

{“error”:{“code”:“itgenlrp001”,“message”:“An internal system error occurred. Please contact your supplier. (itgenlrp001, 751b2a6b-7c5d-4693-87b5-cfd5ea5a876b)”,“target”:null,“details”:[{“code”:“751b2a6b-7c5d-4693-87b5-cfd5ea5a876b”,“target”:null,“message”:“Unique ID”}],“innererror”:null}}*

Is er een storing bekend?

De foutmelding itgenlrp001 is een interne foutmelding die aangeeft dat de Duitse vertaling niet geladen kan worden. Deze taal is momenteel niet zichtbaar op Invantive Cloud, evenals een aantal andere talen.

De oorzaak was een deploymentprobleem waardoor een leeg bestand met vertalingen geladen was voor Duitsland. De ontbrekende vertalingen leiden tot de foutmeldingen zodra Invantive Bridge Online ze laadde.

De juiste vertalingen zijn inmiddels beschikbaar gemaakt. Het probleem behoort opgelost te zijn.

Er is op dit moment nog geen concreet aanvalsplan om herhaling van dit specifieke probleem te vermijden naar de toekomst. We zullen hierover de gedachten laten gaan.