Itgenboe200 - De externe server heeft een fout geretourneerd: (500) Interne serverfout

Sinds afgelopen weekend krijg ik de volgende foutmelding:

DataSource.Error:
OData: Aanvraag mislukt:
De externe server heeft een fout geretourneerd:
(500) Interne serverfout.
Er is een interne fout opgetreden.
Neem contact op met uw leverancier. (itgenboe200, e6e97143-8032-4a60-b657-af0b1474468b)

In Bridge Online zie ik enkel dat het een systeemfout betreft.

Het gaat om data van een klant die vrij recent overgestapt is naar Exact Online Premium.

1 Like

Hier hetzelfde probleem. We krijgen elke keer Error-meldingen met dezelfde foutmelding.

Same problem here.

Dank voor het melden. Het betreft een probleem dat meerdere gebruikers raakt. De actuele status vindt u op https://status.invantive.com.

U kunt automatisch op de hoogte blijven van statuswijzigingen voor dit specifiek incident, of alle huidige en toekomstige incidenten via de Subscribe-knop zoals beschreven in
Blijf op de hoogte van incidenten met de Invantive Statuspagina.

Op de statuspagina lees ik dat een voorgaande release is geactiveerd, maar daarmee ook een oude bekende foutcode itgenboe241. Hier heb ik een nieuw topic voor aangemaakt (zie hieronder).

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.