Geen verbinding vanuit PowerBi: Kan niet verifiëren met de opgegeven referenties

Bij het openen van Exact Online in Power BI krijg ik telkens de melding: Kan niet verifiëren met de opgegeven referenties.

Zie plaatje:

In de Bridge Online Monitoring is wel het volgende zichtbaar:

Hoe los ik dat op?

Voor het aanmelden dient aan de linkerzijde van het aanmeldscherm in Power BI voor “Basis” gekozen te worden in plaats van “Anoniem”.

Zie bijvoorbeeld OData-feed inlog en URL worden niet meer geaccepteerd door Invantive Cloud - 4 van forums of deze video vanaf 1:50 :

Ja, dat doe ik.

Is het aanmelden uiteindelijk gelukt door links “Basis” te kiezen?

Nee, dat lukt nog steeds niet.

Is het aanmelden uiteindelijk gelukt door links “Basis” te kiezen?

power Bi.PNG

itgenclr025
Could not determine device information such as external IP and clock drift from the Internet.

Zou je nogmaals willen proberen? Er is vandaag nog naloop geweest van de storing van gisteren. Een itgencsy027 melding kan ook optreden met zelfde oplossing.

Ik krijg nog steeds dezelfde melding.

We kunnen deze melding niet terugvinden.

Wat is de exacte tekst van de melding zoals zichtbaar in Invantive Bridge Online Monitoring (Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring)?

Helaas lukt het ook niet om me aan te melden bij Bridge Online Monitoring pagina. Ik had wel een melding van Power BI gestuurd. Bij deze nogmaals voor de zekerheid

power Bi.PNG

Power Bi2.PNG

We kunnen deze melding niet terugvinden bij het tijdbestek (itgenclr025).

Advies is om nogmaals synchronisatie te proberen.

Welke foutmelding treedt op het bij openen van Invantive Bridge Online Monitoring?

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.