Kan niet verifiëren met de opgegeven referenties

Het lukt mij niet op de gegevens uit Invantive in Excel of Power BI te krijgen.

De onderstaande melding komt steeds in beeld: (gebruikersnaam even verwijderd)

Kunnen jullie mij helpen? Bij collega’s werkt het wel.

Aan de groene linkerzijde is “Basis” geselecteerd. Dat is correct.

Advies is om eerst te kijken of het aanmelden op Invantive Cloud lukt met de opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord.

Als dat niet lukt, gebruik dan “Wachtwoord vergeten” om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Lukt het daarna wel?

Het aanmelden in de Cloud-omgeving lukt wel. Dus het gebruikersnaam en wachtwoord zijn juist.

Advies is dan om:

  • Eerst rechtstreeks naar https://bridge-online.cloud te gaan in de browser. Lukt het aanmelden daar met de Invantive Cloud gebruikersnaam en wachtwoord?
  • Eerst rechtstreeks naar https://app-online.cloud te gaan in de browser. Lukt het aanmelden daar met de Invantive Cloud gebruikersnaam en wachtwoord?
  • Probeer het dan nogmaals in Power BI.

Gelieve in een antwoord het exacte tijdstip achter te laten waarop dit geprobeerd is en de uitkomst van de drie pogingen.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.