Gerealiseerde project kosten

In welke tabel kan ik terugvinden om te gebruiken in Power BI waar de gerealiseerde kosten staan voor de groepen Inkopen en opslagen?

Is deze informatie terug te vinden in het Get My Report rapport “Projecttransacties”? Zo ja, waar treft u deze informatie aan?

Nee daar kan ik dit niet terugvinden. Deze screenshot is vanuit Exact Online.

Menu:

Overzicht → Project …-> Overzicht WBS → Gerealiseerde Bedragen

Is er iemand op dit forum die mij kan helpen hoe ik deze info kan vinden?

Ik ben niet zo thuis op het WBS gedeelte van Exact Online, maar er zijn een aantal tabellen die mogelijk deze informatie bevatten. Op de documentatie-pagina zijn er een aantal kandidaten te vinden:

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Gelieve nogmaals de inhoud van het Get My Report rapport: Projecttransacties te vergelijken met het scherm.

De kosten moeten terug te vinden zijn als gegevens vanuit CostTransactionsIncremental. De opbrengsten zijn als goed is af te leiden van de gegevens uit Get My Report vanuit de tabel InvoiceTerms.

“Get My Report” is te vinden op https://get-my-report.com.

Zelfde vraag: Gerealiseerde kosten bij een project: welke tabel op Exact Online?

Het is bevestigd door Exact Online Support daht het opvragen van gerealiseerde kosten op een project momenteel niet mogelijk is via de Exact Online API’s.

Suggestie is om het idee in te dienen bij Exact. Ideeën voor verbetering kunnen ingediend worden via de Exact-Online supportportal via Support > Ideeën > Idee Plaatsen. Hier kunnen andere klanten stemmen op het idee. Op deze manier probeert Exact Online beter in kaart te krijgen waar de prioriteit moet liggen bij nieuwe ontwikkelingen.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.

Een idee is hiervoor geregistreerd op:

https://support.exactonline.com/community/s/ideas/idea-detail?id=0878e000000g1kGAAQ