Waar is deze projectdata te vinden in Invantive database van Exact Online?

Ik wil graag power bi dashboards maken van het aantal ingevoerde uren bij projecten.
Ik heb in de database van Invantive Cloud via de connector hiervoor gezocht alleen heb moeite met het vinden deze data.

Is er een makkelijkere manier om data te zien/vinden die ook te zien is op de site van exact online?

Data die ik zoek staat in afbeelding:

Bedoelde ingevoerde uren bij abonnementen* (zoals in de afbeelding)

De uren zijn te vinden in PjtTimeTransactions.

Er is op Exact Online (anders dan Exact Globe) geen eenvoudig bruikbare manier om de inhoud van schermen af te beelden op tabelnamen.

Ander veelgebruikte voor rapportages over Exact Online PSA (de projectenmodule) zijn:

De relaties van het datamodel van de Invantive database zijn schematisch te vinden in de Exact Online database PDF:

Omdat Invantive meer dan 1.000 tabellen aanbiedt, zijn gelijkende tabellen samengevoegd. Data van meerdere administraties staat onder elkaar, waarbij het veld Division de administratie weerspiegelt.

Alle database tabellen zijn te vinden op:

Op https://get-my-report.com zijn een aantal voorbeeldrapporten in Excel-formaat te vinden, evenals een module om kostenboekingen voor projecten te maken.

In Power BI kunnen de relaties handmatig gelegd worden of bijvoorbeeld door te starten met een van de beschikbare voorbeeldtemplates. Deze hyperlink is puur datamodel gericht; een aantal voorbeelden van meer praktische aard qua Power BI template zijn te vinden in Gratis Power BI Templates