Projecten Nacalculatie

Ik ben op zoek naar de tabel die ik kan gebruiken om Exact Online-data op te halen omtrent projectboekingen (nacalculatie). Ik kan dit niet in het Exact Online API Data Model vinden (zie onderstaande link). Er moet data instaan over de opbrengsten en kosten van projecten, zowel lopend als afgerond. De voorcalculatie denk ik te hebben gevonden in de Projects / ProjectsWBS tabel.

De betekenis van “projectboekingen” is niet geheel duidelijk. Exact Online PSA heeft een wat afwijkend gedrag als subadministratie. Een paar mogelijke startpunten zijn:

  • PjtTimeTransactionsIncremental voor de uren,
  • CostTransactionsIncremental voor de kosten geboekt in het project,
  • TransactionLinesIncremental voor de kosten opgenomen in het grootboek.

Advies is om het rapport “Projecttransacties” op Get My Report en te kijken of daar ergens de gezochte informatie in te vinden is. Gelieve dan de naam van het Excel-werkblad op te geven waarin de gezochte informatie staat.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.