Hoe kunnen 0-facturen handiger voor iedereen?

Regelmatig krijgen we opmerkingen vanuit gebruikers en administraties over de facturen die Invantive stuurt per e-mail.

Gedurende de 6 maanden gratis proefperiode staat daar een bedrag van 0 Euro op, naast een overzicht van het daadwerkelijke gebruik.

Een tweede variant is de 0-factuur die gestuurd wordt als het abonnement niet gebruikt wordt.

We zijn ooit begonnen met de 0-facturen omdat er vragen kwamen over het daadwerkelijk gebruik. We hebben daarom aangesloten bij de factuuraanpak rondom Microsoft Office 365.

Tot dusver is niet gelukt om een generieke oplossing te verzinnen die iedereen past; sommige gebruikers willen veel informatie, sommigen zo weinig mogelijk.

Ik ben nieuwsgierig hoe we iedereen zo goed mogelijk kunnen helpen, vandaar deze oproep om suggesties?

Op dit moment is het mogelijk om te zien in Invantive Cloud of u een factuur krijgt wanneer u het abonnement niet gebruikt en/of wanneer het bedrag 0 Euro is omdat u een proefabonnement heeft:

  • Kies rechtsboven uw naam.
  • Een menu opent zich.
  • Kies “Mijn Organisatie”:
    Mijn Organisatie
  • Bij Autorisatie staan of ontbreken vinkjes afhankelijk van de instellingen:
    Verzenden 0-facturen
  • Wilt u een verandering van de instelling aanvragen? Stuur dan een e-mail van die strekking aan support@invantive.com.