Huidige stand van zaken Invantive koppeling naar Loket?

In het verleden konden wij met Invantive Query Tool i.c.m. Invantive Data Hub zeer makkelijk data repliceren vanuit Loket naar SQL Server. Dit heeft een tijdje volledig stil gelegen vanwege technische wijzigingen bij Loket.

Nou neemt de vraag weer enigszins toe dus wil ik de mogelijkheden bekijken dit toch via Invantive te doen. Concreet zijn mijn vragen:

  1. Ondersteunt Invantive het overhalen van Loket tabellen nog?
  2. Wat is er vanuit de klant nodig om (zelf) te regelen? Ik meen me te herinneren een eigen client id?
  3. In geval van eigen client id, wat zijn (ongeveer…) de kosten voor een gemiddelde klant om dit bij Loket te realiseren?

M.b.t. kopieren Loket naar SQL Server:

  1. Ja, alle Loket-tabellen vanuit de Open Data-specificatie worden ondersteund als voorheen.
  2. De gebruiker dient zelf een client ID te verwerven bij Loket. Voor ondernemers gaat dit via hun accountant.
  3. De kosten die Loket in rekening brengt zijn naar hun eigen inzicht. Voor zover bekend zijn de eenmalige kosten momenteel EUR 950 per client ID.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.