Importeren nieuwe prijzen voor 2022 in Exact Online geeft foutmelding itgenrst007

Bij het importeren van een artikel met nieuwe prijzen 2022 krijg ik een foutmelding. Ik heb eerst de download sjabloon massaal artikelprijzen gedownload en deze heb ik aangepast en opgeslagen.

De metagegevens van de kolommen ‘remarks’ geven aan dat null-waarden niet mogen worden weergegeven, maar er is een null-waarde in rij #1.

Hoe kan ik dit oplossen.

Om welke URL gaat dit (daarin is de module herkenbaar op Get My Report)?

En wat is de exacte foutmelding, inclusief foutcode in het formaat itgen...?

Dit is de foutmelding:

itgenrst007
De metagegevens van de kolommen ‘remarks’ geven aan dat null-waarden niet mogen worden weergegeven, maar er is een null-waarde in rij #1.
Verzoek: Ensure that the nullable property in the metadata of LOG matches the values.

Dank. En welke URL gaat het om?

Het gaat om de volgende URL:

https://app.get-my-report.com/eol/nl/menu.html#preset=gmr-eol-upload-item-price-updates

De module is aangepast zodat het laden van nieuwe prijzen weer zou moeten werken. De nieuwe versie is reeds in productie genomen.

Ik krijg nog steeds een foutmelding, namelijk:

Error itgensql151
Onbekend veld of parameter ‘r.rowid$’.

Bij het down- en uploaden van prijzen in Exact Online krijgen we dezelfde melding:

itgensql151
onbekende veld of parameter ‘r.rowid$’

Gelieve nogmaals te proberen. Een patch bleek niet goed uitgerold. Het probleem zou nu verholpen moeten zijn.