Ik upload maandelijks facturen via Get my report naar Exact online en sinds deze maand gaat dat niet meer.
Ik krijg de volgende melding als ik de file probeer in te laden:
itgenrst007
The metadata of the columns ‘orig_system_group’ of table ‘’ specifies that null values should not appear, but there is a null value in row #0.
Verzoek: Ensure that the nullable property in the metadata matches the values.
Uniek-ID ddf22b6a-79a5-473b-8432-d9e7f612bc58
Mijn eerste idee is dat het aan de Excel file ligt maar met de file van vorige maand (die ik toen wel gewoon heb kunnen verwerken) krijg ik dezelfde melding.
Ik heb een account voor Invantive Cloud aangemaakt en onze database geïmporteerd maar ik heb geen idee of ik daar nu mijn cijfers moet uploaden of hoe ik anders te werk moet gaan.
Ik kan op Google gekeken maar daar zie ik geen uitleg over hoe Excel files nu in Exact geladen kunnen/ moeten worden.
Ik heb de stappen doorlopen om Get My Report te registeren in Exact (en dat lijkt gelukt te zijn) en de database is gemaakt volgens de tutorial met een een eigen app en de link van Get My Report maar ik zie geen mogelijkheid om Get My Report op te starten en te gebruiken.
Er staat iig niets onder ‘Applicaties’ in de Invantive Cloud.
De oude link geeft de bovenstaande foutmeldingen.