Zoals net ook telefonisch besproken, werd gevraagd of ik de vraag op dit forum wilde uploaden.
In de online versie van Get My Report probeer ik via ‘Verkooporders uploaden’ een Excel bestand met verkooporders te uploaden, maar nadat ik de administratie in Exact heb geselecteerd, de oorspronggroep heb ingevuld en het Excel bestand heb geselecteerd en op ‘Uploaden’ klik, dan krijg ik daarna de melding: ‘Deze site is niet bereikbaar gmrappnl.invantive.com heeft de verbinding geweigerd’. Zie ook de bijgevoegde printscreens.
De analyse van dit probleem kost erg veel moeite, maar het lijkt erop dat een basiscomponent deze fout veroorzaakt. Het is nog niet duidelijk hoe dit opgelost kan worden, maar er wordt hard aan gewerkt.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.