"Deze site is niet bereikbaar" op Get My Report

Bij het opvragen van de verkoopfactuurregels uit Get My Report krijg ik de foutmelding:

Deze site is niet bereikbaar.

ERR_HTTP2_PROTOCOL_ERROR

We zijn dit probleem aan het analyseren, maar hebben nog geen oplossing.

Nog enkele vragen om de analyse beter te kunnen uitvoeren:

  • Treedt het probleem ook op als u het nogmaals probeert?
  • Welke stappen heeft u gedaan (en met welke parameterwaarden)?
  • Hoeveel rijen zou de export ongeveer moeten bevatten?

Het probleem treedt steeds ook op ondanks ik het opnieuw probeer.

Ik zou dringend rapporten moeten kunnen maken???

Wanneer is dit opgelost?

Een aangepaste versie van het Verkoopfactuurregelsrapport is in productie genomen. Gelieve nogmaals te proberen.

Achterliggende oorzaak was dat de web-versie van Invantive SQL helaas beperkter is in de complexiteit van de queries die uitgevoerd kunnen worden. Bij het testen van een nieuwe release op een ander platform was dat niet gebleken.

Sorry, het werkt nog steeds niet?

Gelieve het venster te verversen via F5. Er zijn sinds enige tijd problemen met het Exact Online aanmeldscherm, maar die liggen helaas buiten onze macht om op te lossen. Lukt het dan wel?

De Get My Report-software blijkt zich slecht te houden met veranderende omstandigheden. We overwegen op dit moment om de technische basis te veranderen om meer ruimte te creëren om afwijkend gebruik en veranderende omgevingen op te vangen.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

De URLs van Get My Report zijn veranderd. Zie deze post om te zien welke URL je moet gebruiken: HTTP 404 on Get My Report - 2 van forums