Downloaden Exact Online Inkoopfacturen geeft melding itgenuty374

Ik krijg deze foutmelding als ik de inkoopfacturen wil downloaden vanuit Invantive Control for Excel:

itgenuty374
De matrixformule kan alleen worden gemaakt als er minimaal een rij met gegevens is.
Selecteer een tabel die momenteel een of meer rijen bevat.

Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Additioneel; er zijn wel degelijk inkoopfacturen in het bedrijf waar ik de data uit wil downloaden.

Dit is geen bekend probleem.

Advies is om - los van het ervaren probleem - toch een upgrade te plaatsen naar de laatste productieversie 22.0. Deze is te vinden op https://download.invantive.com. De 20.0-versie wordt niet meer bijgewerkt.

Waarschijnlijk is er sprake van een begripsverwarring over de Exact Online term “Inkoopfacturen”. Deze download gebruikt de tabel ExactOnlineREST.Purchase.PurchaseInvoices.

Gelieve in het Invantive Query Tool hiervan de inhoud op te vragen zoals met:

select count(*)
from   ExactOnlineREST.Purchase.PurchaseInvoices

en het getal hier toe te voegen als een antwoord.

Gelieve ook de preview toe te voegen van de Data Analysis → Download met de rijen of de geanonimiseerde Exact Online schermafdruk waaruit blijkt dat deze gebruiker rechten heeft om inkoopfacturen te zien.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.