Itgengpr015 bij downloaden Exact Online open inkoopfacturen en geen uitkomsten Exact Online saldi-formules

Na het aanmelden op Exact Online krijg ik de volgende foutmelding als ik kies voor download “Open Inkoopfacturen” uit Exact Online via het Modelleur-lint → Bouwblokken → Exact Online → Data analyse:

itgengpr015
Onbekende tabel ‘APOUTSTANDINGITEMS’.
Mogelijke geldige alternatieven: APOutstandingItemsPerFinancialPeriodUltimo, APOutstandingItemsPerFinancialYearUltimo, Items, Apps.

Dit lukte voorheen wel.

De Excel-formules voor Exact Online worden ook niet meer bijgewerkt.

Hoe krijg ik het weer werkend?

Controleer dat de optie “Inclusief XML API’s” aangevinkt is bij het aanmelden:

Voor optimale prestaties worden de XML-API’s van Exact Online gebruikt om data te downloaden zoals de saldibalans.

Bij formules kan een foutcode getoond worden vanaf BETA-versie 22.1 als de instellingen voor “Inclusief REST API’s” en “Inclusief XML API’s” (deels) uitgevinkt staan:

  • itgenuck001: vink “Inclusief REST API’s” aan en meld opnieuw aan.
  • itgenuck002: vink “Inclusief XML API’s” aan en meld opnieuw aan.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.