Ik probeer met mijn nieuwe inlogcode in te loggen vanwege migratie naar Exact Online Premium. Maar hij schiet vanzelf weer terug naar mijn oude inlogcode en dan krijg ik deze foutmelding:
itgenoda220
Een verbinding met de database ‘Exact Online\Exact Online (nl)’ kon niet worden opgebouwd als gebruiker ‘…’
Het OAuth-accesstoken voor Exact Online is verlopen of wordt momenteel niet geaccepteerd.
De externe server heeft een fout geretourneerd: 401 Niet gemachtigd.
Controleer of Exact Online online is.
Probeer het later nog eens als Exact Online offline is.
Vernieuw authenticatie wanneer Exact Online online is en het accesstoken nog steeds niet geaccepteerd wodt. https://start.exactonline.nl/api/v1/current/Me
itgenoda220
Een verbinding met de database Exact Online… kon niet worden opgebouwd als gebruiker …
Het OAuth-accesstoken voor Exact Online is verlopen of wordt momenteel niet geaccepteerd.
De externe server heeft een fout geretourneerd:
401 Niet gemachtigd.
Controleer of Exact Online online is.
Probeer het later nog eens als Exact Online offline is.
Vernieuw authenticatie wanneer Exact Online online is en het accesstoken nog steeds niet geaccepteerd wordt. https://start.exactonline.nl/api/v1/current/Me
Ik kom er niet in met mijn NIEUWE inlog gebruikersnaam en wachtwoord
Ligt dat niet aan een interne instelling bij Invantive?
Controleer daarna of Excel afgesloten is door taakbeheer te openen (dat kan bijvoorbeeld door Ctrl + Shift + Esc ingedrukt te houden). Een andere optie is uw PC te herstarten.
Start vervolgens het installatiebestand en doorloop alle stappen.
Controleer of Excel nu de goede versie heeft door het aanmeldscherm van Invantive Control te openen. Bovenin staat het versienummer (als het goed is is deze nu 22.0.587).
Ik heb de download uitgevoerd.
Maar dit helpt nog niet. Ik kom nu in een loop terecht met het inloggen.
Mijn gebruikersnaam in Exact Online is gewijzigd. Dit lijkt Invantive niet te herkennen, en blijft om mijn password vragen.
Graag assistentie. Ben nu al even onderweg… en zou graag mijn werk kunnen voortzetten.
https://start.exactonline.nl/docs/SysError404.aspx?aspexerrorpath=/signin-azureb2c
Oeps!
Er is een fout opgetreden
Controleer de huidige status van Exact Online.
Goed dat u verder gekomen bent. Deze foutmelding lijkt aan te geven dat er iets intern bij Exact Online Premium fout gaat. Exact verwacht een pagina “signin-azureb2c”, maar kan die niet vinden. Daardoor krijgt u deze foutmelding te zien.
Advies is om een ticket aan te maken bij Exact Online Support om te kijken of men dit probleem kunnen oplossen.
Laat alsjeblieft even weten hoe het loopt en of wij meer informatie kunnen geven die het proces voor u versnellen.
Met een testaccount op Exact Online Premium hebben we geprobeerd dit probleem te reproduceren. Daarmee werkt het inloggen wel. Mogelijk is dit een account-specifiek probleem in Premium.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.