Begin deze week kon ik nog gewoon werken in mijn verschillende modellen, sinds gisteren krijg ik onderstaande meldingen.
itgencuy015
De Excel-functies konden niet worden geïnstalleerd.
Installeer dit apparaat helemaal opnieuw wanneer de installatie op een ander apparaat is geslaagd.
itgentan002
Kon de Invantive Control voor Excel Functies niet registreren in Excel.
De macro I_RegisterCallback kan niet worden uitgevoerd.
De macro is wellicht niet beschikbaar in dit werkblad of alle macro’s zijn mogelijk uitgeschakeld.
Zorg ervoor dat de XLAM-invoegtoepassing ‘Invantive Control functions.xlam’ is ingeschakeld in het venster ‘Invoegtoepassingen’ dat te vinden is in ‘Bestand’ en vervolgens ‘Opties’.
Sluit alle Excel venster na het inschakelen.
Beeindig alle resterende EXCEL.EXE-processen (indien aanwezig) vanaf het tabblad Details van Windows Taakbeheer.
Start tenslotte Microsoft Excel opnieuw.
Advies is om te beginnen met het uitvoeren van de stappen beschreven in:
Mocht dit het probleem niet oplossen, dan is advies om een nieuwe Windows-installatie uit te voeren. Doe dit in overleg met uw IT-dienstverlener en test eerst de werking van Invantive Control for Excel uit vooraleer uw IT-dienstverlener eigen aanpassingen doorvoert aan de configuratie.
itgencuy015
De Excel-functies konden niet worden geinstalleerd.
. Installeer dit apparaat helemaal wanneer de installatie op een ander apparaat is geslaagd.
not found (Bad index)
Oplossing via Bestand > Opties > Invoegtoepassingen > Excel add-ins > Start:
Merk op dat de schermafbeelding van NA de correctie is; bij eerste gebruik stond “Invantive Control Functions” er niet tussen.
Ga naar %USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\AddIns en dubbelklik de XLAM: