Itgenaio002 Invantive Control krijg ik niet gekoppeld aan Excel

Ik krijg Invantive Control niet gekoppeld aan Excel. Oudere versie is al verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Ook contact opgenomen met een medewerker, hij kon me ook niet verder helpen.

Het doel van een aanroep heeft een uitzondering veroorzaakt.

************** Tekst van uitzondering **************
System.Reflection.TargetInvocationException: Het doel van een aanroep heeft een uitzondering veroorzaakt. ---> Invantive.Basics.InvantiveSystemException: itgenaio002: Application assembly has not been initialized. Please initialize it with top level assembly.
   bij Invantive.Basics.AssemblyInfo.GetApplicationAssembly(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, Boolean ignoreErrors)
   bij Invantive.Basics.AssemblyInfo.GetApplicationAssemblyInfo(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, Boolean ignoreErrors)
   bij Invantive.Basics.Application.GetApplicationName(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, Boolean ignoreErrors)
   bij Invantive.Data.ConnectionManager.CD(GlobalState , ExecutionOptions )
   bij Invantive.Data.ConnectionManager..ctor(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, DataContextBase dataContext)

Onder welke versie krijgt u deze foutmelding?

De versie is te vinden in het aanmeldscherm maar ook via “Programma’s en Eigenschappen” door “Invantive Control for Excel” te selecteren.

Versie 23.0.132

Advies is om een logbestand zoals beschreven in Ondersteuning bieden bij Data Hub en andere on-premises producten en stuur dat op onder verwijzing naar deze URL aan Invantive Support per e-mail.

Er is 1 identieke melding: Invantive Control wil niet starten na update laatste Current versie

De oorzaak is onbekend.

Advies is om de vandaag vrijgegeven nieuwe release 24.0 te proberen. Deze is te downloaden vanaf:

Mocht het hiermee niet opgelost zijn, gelieve dan een antwoord toe te voegen.