Itgenclr000 Foutmelding ophalen tabellen Loket: internal error 'B8C5DD'

Momenteel probeer ik de data van de volgende tabellen te vernieuwen:

  • LoketNlRest.Views.EmploymentLeaves@lnr
  • LoketNlRest.Views.EmploymentLeaveBalances@lnr

Maar krijg de volgende foutmelding:

OData-versie: 3 en 4, fout: De externe server heeft een fout geretourneerd: (500) Interne serverfout. (An internal error 'B8C5DD' occurred. Please contact your supplier. (itgenclr000, 09f5999c-f8cc-4d9e-8839-05c01ab518b1))
OData-versie: 4, fout: De externe server heeft een fout geretourneerd: (500) Interne serverfout. (An internal error 'B8C5DD' occurred. Please contact your supplier. (itgenclr000, 8f885b85-818f-435f-aadc-573bbd78a9e6))
OData-versie: 3, fout: De externe server heeft een fout geretourneerd: (500) Interne serverfout. (An internal error 'B8C5DD' occurred. Please contact your supplier. (itgenclr000, 917ec4ea-4860-4f5b-94ed-44a91249b2d7))

Kan dit opgelost worden?

Het lijkt er op dat er een fout optreedt in het ophalen van de tabelinformatie op Loket. Om dit te kunnen analyseren hebben we meer informatie nodig. We nemen rechtstreeks contact op om deze extra informatie te verkrijgen.

Merk op dat voor Loket sinds 23 september de eis geldt dat een eigen client ID gebruikt moet worden; zie Belangrijke wijziging Loket.nl: voorkom een storing en handel voor einde augustus.

Wij krijgen deze melding ook voor twee van onze klanten.

Is er al een oplossing bekend?

Het lijkt ook hier er op dat er een fout optreedt in het ophalen van de tabelinformatie op Loket. Om dit te kunnen analyseren hebben we meer informatie nodig. We nemen rechtstreeks contact op om deze extra informatie te verkrijgen.

Merk op dat voor Loket sinds 23 september de eis geldt dat een eigen client ID gebruikt moet worden; zie Belangrijke wijziging Loket.nl: voorkom een storing en handel voor einde augustus

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.