rbs81
12 december 2024 om 09:18
1
De Power BI rapportages verversen niet omdat er een datatype fout zit in een kolom van de visma tabel Account.Accounts. Hieronder de PowerBI foutmelding:
bij een export van de data naar excel lijkt het te zitten in de kolom accountCD, maar dat weet ik niet zeker.
Hieronder de Bride online monitoring:
Wat is een goede oplossing hiervoor?
forums
12 december 2024 om 09:32
2
Treedt de foutmelding ook op als u met een andere Invantive Cloud-gebruiker dezelfde tabel uit dezelfde database ophaalt?
rbs81
12 december 2024 om 09:39
3
We hebben slechts 1 Invantive-Cloud gebruiker. De andere gebruiker in de tenant is van een oud-medewerker waar wij geen toegang tot hebben.
forums
12 december 2024 om 09:42
4
U kunt eventueel een extra gebruiker aanmaken via het scherm Gebruikers (zie Gebruikers beheren op Invantive Cloud ).
Als alternatief kunt u ook proberen om de cache te resetten op Bridge Online zoals beschreven in Differentieer OData4 cachegedrag met Power BI bij “resetten”
rbs81
17 december 2024 om 11:41
5
Het aanmaken van een nieuwe gebruiker heeft geholpen.