Itgenclr150 (operation was canceled)

Ik krijg de melding itgenclr150:

The operation was canceled. An unknown error occurred.

Wat houdt dit in en hoe kan ik dit oplossen?

Hoor het graag!

In dit geval betreft het een afgebroken actie op de Invantive Cloud-user interface.

Meestal is dit het wegnavigeren in een scherm waarbij het scherm nog niet volledig opgebouwd was, bijvoorbeeld door snel op een andere link te klikken of snel te verversen.

Dit is meestal gewenst gedrag en de melding wordt vastgelegd ter volledigheid.

Mocht de foutcode itgenclr150 niet alleen in Systeemberichten zichtbaar zijn, maar ook in een scherm en de werking hinderen, gelieve dan een reactie toe te voegen met een (geanonimiseerde) schermafdruk met foutmelding en de reproductiestappen.

Dank voor het antwoord. Ik krijg bij het opnieuw proberen te connecten met de URL voor de OData nu de volgende melding.

We couldn’t authenticate with the credentials provided.
Please try again.

Wat bedoelt u met reproductiestappen?

Advies is om niet “anonymous access” te gebruiken, maar aan de linkerzijde te kiezen voor “Basis” of “Basic” authenticatie (de middelste van de vijf opties beschikbaar).

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.