Itgenclr075 bij poging tot benaderen Simplicate

Op dit moment werkt vanuit ons geen enkele OData-koppeling naar Simplicate meer. Ook bij het proberen uit te voeren van een queryy middels de webinterface op cloud.invantive.com krijgen we een foutmelding itgenclr075. Helaast vind ik geen nadere toelichting op het forum m.b.t. deze vraag.

Kunnen jullie vanuit Invantive achterhalen wat het probleem is.

Aanvullen informatie

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom inclusief het SQL statement, tabelnaam en parameterwaardes.

Controleer gebruiker

Controleer zorgvuldig dat u zich aanmeldt op de Bridge Online-website die ook gebruikt wordt vanuit Power BI. U ziet alleen de verzoeken van de Invantive Cloud-gebruiker waarmee u zich aanmeldt op de website.

Foutmelding en tips per e-mail

Daarnaast zal de Invantive Cloud-gebruiker die de foutmelding heeft op zijn e-mailadres veelal een e-mail ontvangen met een foutmelding en tips als er sprake is van een foutmelding in Power BI, Power Query, Azure Data Factory, Qlik of Tableau.

Advies is om de spam van de betrokken gebruiker te controleren op dergelijke e-mails verzonden vanaf support@invantive.com.

Hierbij de gevraagde schermafdrukken. Daarnaast een schermafdruk waaruit blijkt dat de fout itgenclr075 zich ook voordoet als de UniversalSQL-optie via cloud.invantive.com wordt geladen.

Deze foutmelding wordt veroorzaakt door een inactieve Loket-datacontainer binnen uw database.

Advies is om deze datacontainer volledig te verwijderen.

Zie ook: