Itgencsy027 melding bij aanmelden vanuit Excel

Invantive werkt sinds vanmorgen niet in Excel, we krijgen allemaal de volgende meldingen:

itgencsy027
One or more errors occurred.
Could not validate either the email address ‘…’ through the DNS MX-record and DNS A-record.
The underlying connection was closed:
A connection that was expected to be kept alive was closed by the server.
Unable to read data from the transport connection:
A connection attempt failed because the connected party did not properly response after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond.

The operation has timed out. (Prod)
itgen_unknown_error_sentence

Tijdstip: 17/03/2023 08:33:28 (UTC)

Wat moeten wij doen om het weer werkend te krijgen?

Advies is om de netwerkverbinding te controleren en nogmaals te proberen. De melding “The operation has timed out.” geeft aan dat de verbinding met de centrale servers niet gelukt was.

Mocht het probleem niet meer opgetreden zijn, dan kan de oorzaak er gezien het tijdstip mogelijk in gelegen hebben dat een centrale component langzaam reageerde i.v.m. een tussentijdse upgrade. Hedenochtend zijn een aantal componenten 1-voor-1 vervangen.

Daarnaast is het advies om een meer recente release te installeren van https://download.invantive.com.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.