Twee dagen geleden is onze licentie opnieuw leven ingeblazen na wat facturengedoe.
Vandaag lijkt e.e.a. wel weer te werken behalve dat ik geen connectie kan maken met de database.
In de logfile staat het volgende:
2024-01-05 09:38:20.755 Error itgencun016: Error itgencsy027: Could not validate either the email address 'john.doe@acme.com' through the DNS MX-record and DNS A-record.
The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure channel.
The remote certificate is invalid according to the validation procedure.
Prod
2024-01-05 09:38:20.755 Error itgencsy027: System.Security.Authentication.AuthenticationException
System.Net.WebException
ValidationException
Waarschijnlijk betreft het een instelling op de server waarop Data Hub draait, bijvoorbeeld een verouderde Windows-versie of het uitschakelen van ciphers.
Advies is om te proberen het probleem op te wekken op een verse Windows 11-installatie buiten het lokale netwerk.
Mocht het probleem dan nog optreden, gelieve dan een reactie toe te voegen. Mocht het probleem dan niet optreden, dan is advies om te controleren dat de gebruikte Windows-versie nog ondersteund wordt door Microsoft (Windows Server 2019 nog enkele dagen of Windows Server 2022, Windows 10 of Windows 11). Controleer dat de volgende ciphers ondersteund worden (TLS 1.2):
We hebben de server gecontroleerd en de genoemde ciphers worden ondersteund. Het betreft een Windows Server 2019. Ik neem aan dat dat geen probleem mag zijn…
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.