De foutmelding treedt op doordat de domeinnaam van het e-mailadres geen geldig zogenaamd “A-record” meer heeft in DNS. Dit probleem lijkt voor deze domeinnaam op te treden voor het eerst op 11 mei om 08:00 CET. De voorgaande dag om 19:00 CET kon wel voor het domein een DNS A-record gevonden worden.
De controle op DNS-record geeft wisselende uitkomsten; hetzij de DNS-server geeft terug dat er geen A of MX DNS-record is, hetzij enige tijd later wel.
Mogelijkerwijs heeft er de afgelopen twee weken een DNS-verandering plaatsgevonden door uw beheerorganisatie.
Eerste advies is om in ieder geval een recente 22.0-release te gebruiken; deze is te downloaden vanaf https://download.invantive.com.
Tweede advies is om bij uw IT-organisatie na te gaan of de externe DNS-server van uw organisatie stabiel draait.
Daarnaast zullen we uw domeinnaam opnemen als een geldige domeinnaam; dit zal met de volgende release van de back-office systemen geactiveerd worden.