Itgenuty512 melding bij aanmelden op Exact Online Belgie met itgeneuy044

Bij het aanmelden op Exact Online Belgie vanuit Excel met Invantive Control for Excel krijg ik de volgende melding:

itgenuty512
Een verbinding met de database … kon niet worden opgebouwd als gebruiker …
Een of meer van de aangeleverde e-mailadressen ‘… (itgeneuy044)’ zijn ongeldig.
Om de applicatie te kunnen gebruiken moet u een geldig e-mailadres opgeven.

Via de twee hyperlinks onder “Gerelateerde forumonderwerpen” is meer informatie te vinden over de achtergrond van de itgenuty512-melding. Zie bijvoorbeeld:

De verfijning via itgeneuy044 geeft zoals beschreven in de eerste link aan dat een A-record lijkt te ontbreken in DNS voor het e-mailadres.

Advies is om te controleren dat een A-record geregistreerd is voor de betrokken domeinnaam. Zonder een aanbeveling te willen geven kan dat door de domeinnaam in te voeren op bijvoorbeeld:

Voor deze domeinnaam zullen in beide gevallen rode kruizen verschijnen voor de domeinnaam van het e-mailadres.

Voor zover bekend is deze controle op een juiste configuratie vervallen in meer recente releases van de Invantive-producten, en wordt uitsluitend het bestaan van een MX-record gecontroleerd.

Algemeen advies is om te upgraden naar release 24.0; deze is te downloaden vanaf https://download.invantive.com. Release 22.0 is niet geschikt voor gebruik met One Exact Identity, dat ook in Belgie uitgerold zal worden.

Qua DNS settings zijn er geen wijzigingen gebeurd ten opzichte van vorige week en toen werkte de applicatie nog wel.

Voor de installatie en download van de nieuwe versie, dit is ondertussen uitgevoerd. Probleem is er nog steeds

Zie Itgenexl053 Aanmelden na installatie van Invantive update werkt niet - 5 van s3t voor de bijbehorende melding.

Klopt en ook hier zit ik dus vast

Dit topic wordt afgesloten omdat er nu twee topics openstaan voor hetzelfde onderwerp.