Itgenexl053 Aanmelden na installatie van Invantive update werkt niet

Na de update van de laatste versie van Invantive kan de gebruiker niet meer aanmelden. Graag assistentie in het aanleveren en corrigeren van dit probleem.

itgenexl053
Een verbinding met de database … kon niet worden opgebouwd als gebruiker …
Invantive Control for Excel kan alleen worden gebruikt met een client ID die is geregistreerd in het Exact Online App Store van Belgie (indien gebruikt met een reguliere licentiesleutel).
Configureer svp api-client-id in uw verbindingsreeks om uw eigen client-ID op te nemen.
Voeg ook api-redirect-url toe met de gewenste omleidings-URL.
Of schakel over naar een proef-, freemium, onbetaalde of Public Data-licentiesleutel.

Advies is om de instructies uit de tekst te volgen of op een van de gerelateerde forumonderwerpen te klikken.

Hierdoor komt u bij de uitleg zoals op:

Ik heb de desbetreffende handleiding met de instructie tot app registratie correct gevolgd echter geeft hij nog steeds een foutmelding dat de email niet gekend is in de configuratie

Is het mogelijk om de volledige foutmelding toe te voegen zoals beschikbaar onder de knop “Details”?

<Afbeelding van 22.0.159 verwijderd aangezien deze gevoelige informatie bevat en reeds eerder opgenomen is>

Dit probleem is ook gemeld via Itgenuty512 melding bij aanmelden op Exact Online Belgie met itgeneuy044

5 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Itgen foutmelding Invantive Control